Nytt jobb!!

.... och en timme efter att det senaste inlägget skrevs här ringde de från SMHI och bekräftade att jag fått jobbet! :) Tjoho!! Jag är SÅ glad! Ska dit och skriva kontrakt imorn. Så nu blir det praktik v 14-19 sen börjar anställningen på 50% direkt efter det och löper under ett år. Spännande! Och kul att både jobbet och bloggandet kommer samtidigt! Har mkt spännande att se fram emot! Undrar om det hände ngt mer spännande snart ;)

Nu har jag så mycket sms och FB-inlägg att svara på, bloggar att uppdatera, information att delge och scheman att planera om så jag får visst ingenting gjort här hemma! :-P

Har tvättstugan om en timme och nu ska jag ut och köpa mig en grillad kyckling så att jag kan laga Flygande Jakob sen!

Bye for now.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Grattis! Så roligt!

2010-03-12 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0