My one and only

Vi ser ju nästan aldrig på tv utan alltid på film hemma. Så som vanligt har jag sett på ytterligare lite filmer, särskilt såhär när man sover till runt kl. 14 på eftermiddagen och sen ska jobba natt igen några timmar senare... Då är det skönt att inte göra så mycket på dan...

Har idag avverkat filmerna Save the last dance 2 och My one and only. Jag är ju otroligt svag för dansfilmer och Save the last dance 2 har jag sett flera ggr.. men det är just därför det ibland är så skönt att titta på dem.. och drömma om att man själv var en sån duktig dansare som de är i filmerna ;) Såg också My one and Only - en amerikansk film med Renée Zellweger, som utspelar sig år 1953 i USA, där Ann lämnar sin man i New York och tar med sig sina två söner på en road-trip för att finna lyckan någon annanstans i USA. Söt liten film.

Här är trailern till My one and only:



Hade egentligen idag tänkt se nästa Harry Potter-film i ordningen i mitt mission att se alla dessa filmer. Nr 4 står på listan över nästa film att se. Den var dock för lång så blev inget med det igår.. De är himla bra tycker jag! Fängslande :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0