Lönestudentbloggen är igång!

Nu ligger mitt första inlägg som lönestudentbloggare upp på personalaktuellt.se :) Kolla gärna! En kompis frågade om jag skulle hinna uppdatera den här bloggen nu när jag bloggar även där.. men som sagt; det är nog inte överdrivet många som läser denna blogg så tror inte att jag gör så många besvikna om jag inte skulle uppdatera denna oftare än jag gör nu, eller mer sällan.. Kan ni inte lämna ett avtryck i gästboken under detta inlägg så jag vet hur många som läser denna? Gör gärna det tack! :)

Äntligen är det snart fredag och jag har en ledig helg!. En kompis från Dalarna kommer till Östergötland idag och imorn ska vi träffas hemma hos en annan gammal kompis som pluggat i Kalmar i flera år men som nu flyttat tillbaks till stan.  Vi har inte setts på nästan 5 år nu! Ska bli trevligt. Lite Settlers blir det :) Vi brukade spela det när vi alla bodde här i stan en gång i tiden... På söndag blir det Busfabriken m N:s brorsbarn som kommer upp från Västervik så då blir det fullt ös hela dan :) Lite melodifestivalfinal på lör kväll och kanske ett IKEA-besök på dagen sen är helgen fulländad :-P

Och så borde jag idag eller imorgon få svar från SMHI om huruvida jag fått tjänsten eller ej...! Spännande!

Kommentarer
Postat av: A-B

Det kanske är fler än du tror som läser din blogg. Nu ska jag kika in på den andra bloggen också. Ha det så trevligt på busfabriken :-)

2010-03-11 @ 13:10:30
Postat av: svägerskan

Vi kanske ses på IKEA då!

2010-03-12 @ 19:53:04
Postat av: rebecca

tjo! jag läser här lite titt som tätt :)

2010-03-14 @ 08:04:06
URL: http://beccagrodan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0