Ledig helg = shopping och melodifestival!

Igår var jag och skrev under mitt anställningsbevis. Det kändes SÅ skönt :) Sprang lite snabbt en sväng på stan också då jag hade fått en idé om att jag behövde uppdatera min träningsgarderob med lite nya och snyggare kläder eftersom jag trots allt ändå tränar några gånger i veckan och dessutom tyckte att jag kunde shoppa lite som belöning till mig själv! :-P Blev dock inte så mkt stan igår men idag har det blivit desto mer! Gjorde som jag alltid gör när jag väl shoppar; lägger upp allt på soffan/sängen och betraktar det när jag kommer hem :-P Tog en bild. Visst ser det härligt vårigt ut! Jag gillar de rosa träningslinnena :)



Fick faktiskt med mycket av det som stod på min inköpslista för dagen, tom. ett par Puma-skor som jag velat ha sen en kompis köpte ett par för några år sen.. brukar annars ha lite svårt att hitta skor men på Juniorhyllan fanns det för en acceptabel prisnivå ;)

Åh det är SÅ skönt att ha en ledig helg! Nu kommer snart min bror hit för lite Settlers och melodifestivalfinal ikväll. Jag hejar på Anna Bergendahl & Sahlem Al Fakir - deras låtar är sååå bra! Imorn blir det Busfabriken med N:s brorsbarn så då blir det fullt ös! Hade därför inte tänkt gå ut ikväll men så berättade en kompis att hennes vän som är DJ skulle spela på Crownwell ikväll. Och han spelar RIKTIGT bra housemusik! Så jag kan ju självklart inte säga nej till dans till housemusik av riktigt bra kvalité! :) Så det blir ändå krogen några timmar.. men skönt att Crownwell ligger så nära hemifrån..

Åh jag är trött efter att ha gått runt hela dan... Ska bota min kurrande mage med. Fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0