Filmrekommendation

Helgen var en skön helg. Vi gjorde ingenting i stort sett hela helgen, vilket var väldigt väldigt länge sen. Eller tja, jag gick på stan för att försöka hitta lite nya partykläder men den var helt kört. Inte i en enda klädaffär (och då var jag inne i varenda en!) hade något annat än "vanliga" tröjor etc. Mycket i ljusa pasteller nu när alla längtar efter våren.. Men särskilt mycket "party" var det inte...

Jag blev lite smått besatt av att använde min vänstra hjärnhalva till att lägga pussel under helgen, väldans skoj att ta fram barnasinnet igen! :)

Jag tänkte rekommendera en väldigt spännande bra film som vi såg häromdagen! The Law Abiding Citizen heter den. Den får en verkligen att fundera över rättssystemet, framförallt det amerikanska...




Pratade idag också med webbansvarig för tidningen Personaktuellt.se där jag ska börja blogga om livet som lönestudent snart. Nu kan jag sätta igång att blogga så snart dyker mitt första blogginlägg upp där! :) Check it out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0