Tekaksbak och hasselnöt

Idag ska jag baka tekakor efter detta recept. Ska bli mumsigt! Ikväll blir det också premiär för afro på Friskis, ska bli riktigt skoj!

Igårkväll var Mickan här och hjälpte mig färga håret. Brukar ju gå till frisören nuförtiden men min studentekonomi erbjöd mig denna gång endast budgetfärgning och jag ville verkligen göra något åt min utväxt... Valde intensivtoning, som försvinner efter ca 8 veckor, dels för att det är skonsammare mot håret än permanent färgning, dels för att man då kan färga om det snart igen om man skulle bli missnöjd :) Har inga bilder på mig men Hasselnöt är färgen och ser ut såhär:



Var hos Malin med Nea igårkväll och käkade en väldigt god sallad som vi gjort och så såg vi på uppföljaren till Mitt stora feta grekiska bröllop, My life in ruins (på svenska: Min stora feta grekiska semester) Här är en trailer:





Imorn blir det jobb och på lördag tänker jag göra ingenting. Har tvingat N att göra ingenting med :-P Men på söndag fm blir det dock skidåkning igen och jag försöker nu boka en privat skidlärare till dess...

Nu blir det redovisning här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0