Snygg håruppsättning

Nu är det vitt ute igen.. Kommit över 1 dm sen igårkväll. Tyvärr är det dock plusgrader... Var dock väldigt skön snö att åka på i backen i söndags och skidlektionen gav en del nya kunskaper... Var dock helt slut i kroppen på kvällen :-P Vi tog en lugn film- & spelkväll; min bror kom hit & vi spelade Settlers sen såg vi först Harry Potter-filmen. Har tänkt se alla, har bara sett den första (men det var länge sen så därför såg vi om den) Det är riktigt spännande! Ser fram emot de nästkommande filmerna..

Är trött idag.. Vet inte varför egentligen... Jobbade några timmar igår men inte så länge.. Ska jobba några timmar ikväll med & sen 7-11.30 imorn bitti, så det blir väl lagom kul att gå upp då som vanligt... :-P Är lika trött oavsett om jag sover 7 eller 9 timmar tycker jag.. Störande.

Imorn kväll blir det It´s complicated med mamma sen måste jag packa t S-holm. Dags för träff igen på torsdag och som vanligt stannar jag kvar hos Anna & Charlie över helgen. Det blir utgång samt fika med en gammal klasskamrat från mellan- och högstadiet på lördag. Skoj. Var länge sen jag var ute nu så ska bli kul. Vi ska laga god mat med och ta en slapparfredag m några vänner...

Tänkte lägga upp en video på en himla snygg håruppsättning som jag någon gång ska försöka mig på. Men mitt hår måste nog bli lite längre först...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0