Sälenstuga bokad och här är lite nyårsbilder...

Jobbar natt igen. Sen är jag ledig fram till fre em. Skönt.

Nu är Sälen bokat - stuga för upp till 10 pers. Tor-sön v 6 åker vi upp. Ska bli roligt och mysigt. Det blir jag och N, Peter, Nea & Hasse, N:s 2 arbetskamrater + 1 vän t en av dem, sen antingen 2 kompisar till N eller 2 kompisar till Nea & Hasse... Fullt hus. Igår åkte vi i Yxbacken igen och igår var jag för första gången på säsongen inte lika rädd av mig så jag tog mig ner för den blå backen en 5,6 ggr och ramlade inte mer än kanske någon gång.. Heja :-P 

Tänkte lägga upp lite bilder från nyår. Det blev en lyckad middag med många finklädda människor och ett vackert dukat bord :)

Nyårsbordet med den fina granen i bakgrunden :)





Och gästerna...



Värdparet m nyinköpta kläder dagen till ära :)



En vack... tja.. en bild.. m Jennie i...
Jag är iaf väldigt nöjd m mitt lockiga hår och bronssminkning...
:)



Måste vara lite fåfäng och lägga in en bild på min snygga målning
på naglarna som jag lyckades med så bra
;)



Nästan en exakt likadan bild togs för 3 år sedan, H & N regisserade upp
ungefär samma scen igen
..





Jennie hade roligt m Peters hår och min hårspray..





Grabbarna grus som alltid när det är fest



N gjorde en 007




"Happy New Yeeeeeeear, Happy New Yeeeeeear"...



Kommentarer
Postat av: A-B

Fina bilder från nyår. Vad bra att ni lyckades få tag på en stuga i Sälen. Hoppas ni får det trevligt.

2010-01-12 @ 15:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0