Ny räknare på sidan och bilder från Sälen!

Här kommer äntligen lite bilder från Sälenresan för två helger sedan! Det var som sagt en underbar resa. Vädret hade inte kunnat vara bättre - skidåkning i strålande sol samtliga dagar (tor-sön) och inte jättekallt... Det var klarblå himmel och så vackert högst uppe på fjällen med allt det vita i kontrast till den blå himlen! Vi var 9 personer och bodde i en mysig stuga i trä, med sovloft, ute i den rätt öde "bebyggelsen" precis mellan Hundfjället och Tandådalen omgivna av snötäckta granar. Så... vackert väder, trevligt sällskap, härliga backar, mycket snö, mysig stuga - ja det var toppen! Och jag åkte svart backe!! Tjoho! Är så stolt! Så nu när vi åker här i Yxbacken nästa gång kommer väl tyvärr inte backarna (finns ju bara 2!) vara lika roliga men den stora backen (röd/svart) kommer nog inte heller vara lika läskig som förr :) Har inte vågat åka den här förut...





















Det finns även en video av mig när jag susar nerför en röd backe i Lindvallen men lyckas inte lägga upp videos, bara bilder, här så det får bli en annan gång om jag kommer på hur man gör... :-(
 
Har nu, av tips från en svägerska, skaffat en räknare till hemsidan så jag kan ha lite koll på över antal besök här, både per dag och totalt. Hittade en jättebra statistikfunktion på webbverktygen.se - där kan man tom. se en karta på var den dator som besökaren surfat in på den här bloggen med befann sig då! :) Kan vara kul...

Har jobbat mycket extra i både januari och februari nu för att dra in lite extrapengar inför den kommande praktikperioden då jag inte hinner jobba lika mycket extra, vilket har gjort att jag kommit lite efter i pluggandet och med andra ord inte haft ngt problem att fylla upp mina dagar.. Nu är jag dock äntligen ledig både fre, lör och sön samt ända tom. onsdag nästa vecka! Det ska bli SÅ skönt att njuta av en ledig helg, och en helg med N också! Ska ut med Mickan imorn och i eftermiddag ska jag faktiskt unna mig själv att få spendera lite pengar på stan (var flera månader sen) med Jennie som sen skall hjälpa mig färga håret, denna gång i en lite mörkare nyans men fortfarande bara intensivtoning som försvinner efter ca 6 veckor. 

Den här färgen från nya Lóreal Casting Creme har jag valt denna gång. Heter på svenska "ljus guldbrun". Vi får väl se om det stämmer...






På söndag blir det kanske Yxbacken... Har helt enkelt en trevlig helg framför mig! :)


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Ser härligt ut på Sälenbilderna. Synd att det inte funkade med filmen. Och synd jag inte har en film på när jag susar nedför en GRÖN backe i Lindvallen. Det du! ;-)

2010-02-26 @ 22:29:33
Postat av: A-B

Fina bilder från Sälen.Man ser ju att solen skiner , och det är man ju inte bortskämd med.

Hoppas håret blir fint.

2010-02-27 @ 11:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0