Bara jobb och plugg - hej och hå!

Ojoj det var länge sen jag skrev här nu. Hinner liksom inte med något annat än att plugga och jobba... Och när jag har en ledig stund över så försöker jag träna så mycket jag kan. Jobbar så mycket extra jag kan nu i jan och feb eftersom det kommer bli mindre sen i slutet av mars när jag går på praktiken... Och då blir det liksom ingen tid över för annat :-P

Jobbat natt idag.. har en dryg timme kvar här sen ska jag hem & sova några timmar för att gå upp snart igen och plugga.. sen blir det afro ikväll!

På torsdag bär det av till Sälen. Åtts pers är vi som ska bor i en stuga mellan Hundfjället och Tandådalen. Det ska bli jätteskoj! :) Nu har jag åkt skidor så pass många ggr i Yxbacken också att jag känner mig bekväm med blå backe och förrförra gången vi åkte så filmade Niclas mig när jag bad att få se hur jag såg ut.. hihi. Kanske lägger upp den videon här sen ;)

Det är just pga att vi ska till Sälen tidigt tor morgon som jag känner mig lite stressad över veckans andra dagar denna vecka, med pluggandet... Halva tisdagen kommer gå åt till att tvätta också. Det blir ingen sovmorgon en enda dag minsann!!

Och nu håller jag på att somna här... zzzzzzzzz... Varit supertrött i flera timmar nu, går sådär bra att plugga då..!
:(

Kommentarer
Postat av: A-B

Jag har redan sett videon när du åker skidor. Såg ju bra ut! Hoppas ni får det trevligt i Sälen !

2010-02-08 @ 15:55:53
Postat av: Lollo

Jaså har du sett den? :-O Var det N som visade eller? :-P

2010-02-08 @ 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0