Veckan i bilder

Jaha. Kräftskivan förra helgen var lyckad. Mycket trevligt. Även om jag stod över paintball-"leken". Har lärt mig åka skidor i år, det får vara nog. En ny grej per år är lagom. Är fortf stolt över det :) 

I fredags var jag och Jenny på biopremiären av The Ugly Thruth. Mycket rolig romantisk komedi. Rekommenderas! Och faktiskt inte bara för tjejer, trots att vi trott det! Det handlade mycket om hur killar är och tänker (ur en killes perspektiv) så det hade varit roligt att höra åsikter från det motsatta könet där under filmen :) Sen i lördags var det fest här hemma, mycket trevligt. Blev Palace efter, dock tråkig musik. Längtar till Berlin och Köpenhamn i oktober.

Igår hälsade vi på Niclas systerdotter Nora som nu hunnit bli en månad gammal. Så himla söt! Passade på att besöka IKEA igen och köpa det vi missade för några veckor sen. Vi investerade i en ny kontorsstol (som jag sitter på nu) Dyr var den men 10 års garanti och om jag ska sitta framför datorn i princip i 2 år behöver man något ordenligt för ryggen!

Denna vecka är det dags för träff i S-holm igen tor-fre. Anna är i Las Palmas så jag får hennes lägenhet helt för mig själv :) Sen ska jag jobba natt lör och sön medan Niclas är på fest i Götet i helgen. Å ikväll blir det lite övning inför kulturnatten nästa helg, när vi som vanligt skall spela och sjunga - jag, pappa och "lille"bror. På Stadsbiblioteket bla. i år.

Här nedan några bilder från veckan som gått..



Kräftfest




Kräftfest




Lilla söta Nora



Nora i morbrors famn












(Det var en spännande historia med något som blåste iväg)




Den nyinköpta kontorsstolen (med den gamla skraltiga i bakgrunden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0