Nu é ré vinter, nu é ré vinter....

Så föll de då i förrgår. Årets första snöflingor den här sidan året. Å det var väl bara att inse att det är ju faktiskt november så man kan ju inte bli besviken... Även om man inte vill ha snö. Men bor man så här långt ner i Sverige så har ju "snön" en förmåga att smälta bort innan den når marken, så även denna gång... Om det nu ska snöa så kan det ju få bli vitt på backen och lite stämningsfullt åtminstone..

Något härligt slog mig dock.. Att det är mindre än 1 månad tills man får sätta upp adventsstjärnorna :) DET är mysigt det! Och man säger alltid att tiden går fort men det sista halvåret har verkligen flugit bort - var tog sommaren vägen?? :-O

Var ju på Sensation White med Nea och Hasse över Halloween. Jösses! Vilken upplevelse! SÅ himla häftigt! Med över 30.000 vitklädda personer på samma arena, bra och mäktig musik, fyrverkerier, scenshower och ljusspel var det en cool upplevelse som är svår att beskriva om man inte var där själv... Ska definitivt försöka åka nästa år med och då få med mig fler! Väntar på videos från Hasse som visar lite av hur coolt det var... Här är några av bilderna som Nea tog så länge...







Ikväll skulle vi haft myskväll här hemma (eftersom jag varit upptagen varje helg sen mitten av sep) men lägligt nog blev Niclas bortbjuden på fest. Så ikväll passar jag på att ta det lugnt själv i soffan med toast, chips & en romantisk komedi (som Niclas annars skulle vägra att se på om han var hemma) :) Bäst att passa på. Jag tar det lugnt alltför sällan.. Det får dock bli en promenad runt strömmen i em innan allt detta! Varit förkyld även hela denna vecka så rört på mig är ngt jag inte gjort.. Så för att kompensera för chipsen och toasten.. Är egentligen sugen på att träna men jag blir säkert inte frisk lika snabbt då... :-S

Förra veckan bestod av tenta i lönehantering. Mån-tis är det dags för tenta i arbetsrätt. Har inte hunnit börja repetera än - har haft fullt upp med att försöka ragga företag som möjliga LIA- (praktik)platser till våren.. Och det har lönat sig lite i alla fall. Har 3 möten inbokade till nästa vecka :) Hoppas på det bästa!

Det börjar redan bli mörkt ute nu... Hu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0