LIA-möte, blomkål- & broccolisoppa och husvisning

Så var möte 1 om LIA:n (praktiken i vår) avklarad på Stadium. Trevlig personal på lönekontoret. Imorn väntar 2 möten till, på Aditro och SMHI. Hoppas på möte åtminstone på kommunen också och kanske Luftfartsverket.. Och Migrationsverket eller Bravida. Det vore najs. Vi får se.

Tentan i arbetsrätt avklarades igår kväll och lämnades in med 15 sekunder till godo *puh* Ont om tid... Ville dock få den ur världen.. Mådde tyvärr rätt kasst hela dagen, hade kramp i magen från klockan 11.. Ringde vårdcentralen igen och pratade med dem. Var ju där i april och sen blev magen bra under sommaren men nu kom det tillbaks en helg i september. Jag blir så HIMLA trött på det här, är verkligen jobbigt eftersom allmäntillståndet försämras också.. :-( Men jag ska prova äta Omeprazol i 2 veckor nu och skärpa mig med maten; äta oftare och mindre mål... Och försöka stressa ännu mindre. Så får vi se om det hjälper.. [håll tummarna om du läser detta!]

Nu ska jag försöka göra blomkål- och broccolisoppa, köpte färska grönsaker igår. Blir ngt snabbt bröd till med :) *mums*

Och i em ska vi kolla på ett litet hus i Haga. Ett ruckel egentligen kan man säga. Allt måste totalrenoveras. Men det är ju det vi vill ha (eller iaf Niclas :-P) Däremot inser man hur dyrt det är med hus här...! Om man däremot kollar på husen i Dalarna så är de både underbart vackra och mysiga och dessutom väldigt billiga...! Knappt 1 miljon för ett ruckel i Östergötland får man en lyxvilla för i Dalarna :-P Där finns det underbart fina hus för bara 600.000 - tänk vilken skillnad! Nästan så man skulle emigrera till ett annat landskap. Ja ja.


Kommentarer
Postat av: A-B

Japp, håller tummarna för att magen blir bättre. Spännande med huset.Tror jag iallafall :-) Ja, att kolla på det är ju alltid spännande.

2009-11-10 @ 14:53:00
Postat av: Lollo

Tack! Huset var inget att ha men jag hoppas att magen fortsätter vara bra.

2009-11-14 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0