Kli-fri rygg och adventsförväntan! :)

Så var stygnen efter födelsemärket borttagna, åh så skönt!! Det har kliat så himla mycket, tur jag haft Niclas som kunnat klia åt mig :)

Och så var det fredag igen, härligt. Ikväll blir det nog lite chips & film med mys i soffan och imorn ska jag jobba 14-22. Vi sticker direkt ner till svärföräldrarna efter jobbet imorn kväll för att gå på Jonatans dop på sön fm i Västervik. Ska bli trevligt att träffa massa folk och en chans att få vara klä upp sig lite :) Annars hänger ju bara min "bröllops-/dopklänning" i garderoben :-P

Icke att förglömma; äntligen är det "legitimt" att pynta hemmet i advent i helgen (tja lör är ju egentligen en dag för tidigt det med, men vad sjutton!) :-P Tjoho! Åh, som jag sett fram emot det.. Adventsstjärnorna ska fram i våra stora fönster, liksom adventsljusstaken till bordet och nötterna. Ska inhandla ett par julstjärnor också och ev. några andra julblommor och använda rönnbären & lingonriset som jag plockat + några äpplen till att skapa något slags jularrangemang :) Sen är det bara snön som fattas! Får se om den kommer alls...

Nu är jag hungrig. Trevlig helg!

AVslutar med en underbar video från en spelning med Melissa Horn, visserligen inte från Linköping där vi såg henne förra veckan men ändå.. Hon är HELT underbar... för er som inte upptäckt henne än! Det är något speciellt och magiskt över henne. Hon är framförallt väldigt innerlig och ödmjuk i sina texter och även som person.. Och väldigt vacker. Underbara texter och underbar sångröst. Att se och höra henne i en rätt liten lokal gör det hela extra intrycksfullt. Det var sagolikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0