Klarade mig under kniven

Tog bort två födelsemärken i torsdags, ett (som egentligen inte är ngt födelsemärke utan mer någon annan slags "hudplupp" som jag haft hela livet) i nacken vid hårfästet som de klippte bort och ett på ryggen som jag tyckte var lite väl stort. Lika bra att ta bort det. Det skar de bort med kniv och sydde några stygn. Det gick bra och snabbt (även om det inte var så mysigt att få en spruta inkörd i nacken! :-P) men igår och förrgår värkte det i ryggen.. Är dock bättre idag och det kliar. Det är väl ett gott tecken på att det läker. Tur att man har en "kliare" här hemma :)

Idag fyller pappa 59, vi har varit där och firat. Ska jobba natt både ikväll och imorn så nu ska jag äta en kantarellomelett och sedan gå och sova 2h så att jag orkar med natten. Det behövs verkligen, det är fruktansvärt jobbigt när man inte har ngt att göra mellan ca kl 3-5 på morgonen annars.. Niclas ska iväg på 30-årsfest i Skärblacka.

På måndag ska jag ta tag i pluggandet ordentligt. Har blivit lite sisådär med det denna och förra veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0