Fy farao för folk som inte tar sitt ansvar!

Usch nu är jag arg. Har blivit beskylld för något jag inte gjort och dessutom blivit informerad om det på ett klantigt och fegt sätt. Varför kan inte folk ta sitt ansvar och ha alla fakta på bordet och prata face to face istället för tvärtom. Jag hoppas verkligen att detta reds ut snabbt! Ska göra efterforskningar i em.

Ska iaf fika med Gosia på eftermiddagen, det blir trevligt :)

----------------------------------------------------------------------------

[ca 2h senare]
Så nu var det utrett. Fjädern blev en höna och jag har fått en ursäkt men jag tycker fortf inte att det är ok att anta en massa och anklaga ngn utan att först höra men den personen om allt stämmer. Sedan är det fegt att kontakta ngn i ett sånt ämne via email istället för att ringa.. Det är att undvika konflikter men vissa konflikter måste man ta om man är i en viss position. Hmpf. Hade lust att säga mer men onödigt att gräva upp en stridsyxa.


Kommentarer
Postat av: A-B

Skönt att det redde upp sig!

2009-11-17 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0