Besök på landet

Idag blir det lite plugg och beräkning av semesterersättningar några timmar sedan ska jag ner till stan en kortis och hämta mina jobb-byxor som jag lämnat in hos skräddaren och så ska jag kanske ta en titt på skoaffären Deichmann som öppnade i stan igår. Tänkte köpa Dan Browns nya också om den kommit ut i pocketformat.

Ikväll blir det mysigt, då ska vi ut till Jenny och Stefan och deras hus på landet, Lexus och de två nytillkomna kattungarna :) Niclas har inte sett huset alls och jag har inte varit där sen i somras när det inte ens fanns gardiner i fönstrena så det ska bli trevligt.

Annars blir det nog en lugn helg m kanske lite Settlers eller Carasone m min bror på sön. Skönt.

Kommentarer
Postat av: LISA

Ska du kolla på IDOL ikväll?

2009-11-20 @ 15:01:57
URL: http://liisamax.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha, nej du. Jag ska inte kolla på Idol. Kollade första gången sen har jag inte haft tid eller intresse.

2009-11-20 @ 16:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0