Tvätt

Det är vad dagen bestått av kan man säga. Har inte hunnit med så mycket annat. Fick också reda på att mitt Friskis-kort går ut redan imorgon *snyft* Detta betyder att jag nu inte kommer kunna träna förrän i augusti igen när jag köper nytt kort. Under jul-aug tänker jag inte betala då det är gratis utejympa... Hade hoppats hinna träna i alla fall 1 gång till men vill inte riskera att bli fortsatt förkyld. Tur att Annika köpt mitzar så vi kan träna lite ki-box på egen hand :)

Dansavslutningen gick förresten rätt bra, trots att jag vaknade på morgonen och mådde riktigt dåligt. Var nog på gränsen till feber men en alvedon och sen var jag redo att köra. Idag mådde jag mycket bättre med. Skönt. Det som nu är sorgligt är att det var sista dansen för denna termin och att vår underbara dansledare skall sluta och ersättas med en annan tjej till hösten. Stor sorg råder i streetdancegänget i Norrköping! :-(

Nu ska jag göra mig några toast. *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0