Skönhet tar lång tid

Idag mår jag bättre, även om jag ständigt hostar, nyser och är snuvig. När Niclas promenerade i skogen (jag vågade inte chanse) passade jag på att ta fram min locktång och experimentera lite! :) Och jag kan konstatera (vilket jag ju iofs redan visste) att om man vill vara (lock)snygg i håret så tar det lång tid!! Jösses, om man skulle göra såhär varje dag skulle man ju få lägga över 1h bara på håret. puh! Men roligt var det iaf. Här är en liten (inte så bra) bild:



Nu ska jag snart iväg med Jenny (min Jenny) för uppvisning och utlärning av linedance som vi fått förfrågan att hålla i på en 60-årsfest ikväll mellan Åtvidaberg/Överum nånstans (med gratis mat - inte helt fel!) Dock har vi fått skära ner på antalet danser då jag knappt varit upp på benen och ens gått sen i onsdags, för att inte ta ut mig helt till dansavslutningen imorgon.. Vågar inte riktigt chansa. När man är på bättringsvägen är det bra att hålla sig där! :)

Trevlig lördagkväll på er.

Kommentarer
Postat av: A-B

Oj, så långt håret ser ut. Det borde ju se kortare ut med lockar. Hm... Hoppas ni fick en trevlig kväll.

2009-05-10 @ 09:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0