Introduktionsdag...

... hade jag idag på nya jobbet. Det var trevligt, trevliga människor, god lunch och en intressant rundvandring bland hotellrummen med chefen. Ska dit igen på måndag och då köra heltid varje dag. Det blir mycket att lära såhär i början men tur är att min hjärncell snabbt snappar upp ny information då! :)

När jag ändå var bortåt Ingelsta passade jag på att åka till ICA Maxi och handla mat på eftermiddagen. Men hu!! Jag visste visserligen att affärerna i Maxihuset nu var färdigbyggda och att det hela invidges idag men jösses vad det var mycket bilar! Överallt!! Det var tom. kö på påfartsvägen till stora vägen mot S-holm/Nrkpg city strax innan OnOff-rondellen...  Och jag gillar inte att vara stressad i trafiken. Men men, hemma oskadd är jag. Och bilen med.

Imorn är det visst helgdag men jag måste skriva ett diskussionsinlägg till marknadsföringen imorn fm.. Och usch, vilken träningsabstinens jag har..! Måste köra ett minipass på 10 min imorn med tror jag..


Nu ska jag ta en promenad.


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Lycka till med jobbet!



Jag gillar inte heller när det är rörigt och bökigt i trafiken. Skönt att det gick bra!

2009-05-20 @ 23:49:46
Postat av: Peter Andersson

Härligt! Lycka till med jobbet! Vart jobbar du? INgelsta, det är där de har kalkon va? De fick tyvärr lägga ner i uppsala saluhall, men annars var vi stammisar där! =) Tråkigt att vi inte är hemma när du och Niclas är i stan! Kram!

2009-05-21 @ 13:09:00
URL: http://nkyu.wordpress.com
Postat av: Lollo

Hmm.. kalkon vet jag inte.. Du menar uppfödning eller att köpa i någon affär där? ja det var väldigt tråkigt, men lyllos er som får åka till Nice :) Jag ska jobba på Scandic Nord, som ligger mittemot ICA Maxi i Ingelsta, på andra sidan motorvägen.. vid Coop.

2009-05-21 @ 17:18:04
URL: http://stelpan.blogg.se/
Postat av: Peter Andersson

Hehe, kalkon, ja, Ett företag som har uppfödning av kalkon, antar jag? För man kan köpa kalkonkött från "Ingelsta kalkon" och det är gott =)Ja, det ska bli härligt att åka ner till Nice, jag ska bara vara och göra en Islandsuppgift, ½ år för sent, men min Islandslektor är så härlig här i Uppsala! =) Heimir! Lustigt namn, och han är verkligen inte Heimid av sig! Coolast i stan! Kram!

2009-05-22 @ 00:48:44
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0