Hemma

Så var man hemma igen efter en mycket härlig helg på landet i solskenet. Mycket solande blev det. Härligt. Niclas som ska sälja sin båt (eftersom det inte riktigt mitt i N-ping finns en strand att ha båten vid 100m från huset, som i härliga V-vik) grejade med den och jag tvättade bilen för första gången idag. Stadsjänta som man är så är jag ju van vid automatisk biltvätt á la Shell men det var roligt att tvätta för hand. Gick bra. Fick bara ett litet underkänt av N vilket är ett stort plus! ;) (Jag hade dock för stora och slitna killkläder istället för bikini och en sexig look så det blev inte helt rätt! ;))

Hörde att det ska bli kallare och ostadigare väder i veckan så det var nog bra att man passade på att lapa lite sol och ta lite bilder. Nedan några av dem.


Niclas bättrade på färgen på båten & kärran (och sig själv)
(Båten är en Askeladden 14 - köpintresserad så säg till :-P )


Och jag fotade :)


Utsikt över en del av tomten (o lite till) från balkongen i Gamleby


Här är det NOGGRANN granskning som gäller


Naturen är fin som bakgrundsbild :)

Kommentarer
Postat av: A-B

Tack för en trevlig helg tillsammans med er. P.s. Bilen blev jättefin!

2009-05-03 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0