Helgen

Det blev mycket promenader med hund i helgen. I lördags åkte vi till Åbyskogarna och promenerade lite. Vi lyckades hitta "Koklämman" som vi letat efter tidigare. Igårkväll kom nästa tillfälliga matte för att hämta Lexus och jag måste säga att det faktiskt är lite tomt nu utan honom (även om det är skönt att alla hundhår är bortstädade) Hundkär som Niclas är så trodde vi båda att han skulle sakna Lexus mest men det verkar vara jag, förvånade är vi båda två ;) Men det var ett trevligt sällskap när jag är hemma om dagarna...

Förövrigt så kom förkylningen tillbaks (var aldrig helt frisk) i lördags då jag mådde riktigt kasst när jag vaknade. Så det är nu andra gången som jag blir sämre istället för bättre och nu är jag inne på fjärde veckan av förkylning *suck* Börjar bli väldigt trött på det här... Hoppas att jag iaf blir frisk tills jag börjar med jobbupplärningen inför sommaren nästa vecka... Då blir det långa dagar.

I lördags var det grillning i Folkparken med hela "vanliga" gänget och sen såg vi Eurovision-finalen hos oss. Och Island kom 2:a.. De hade verkligen förtjänat att vinna, det låten var ju sååå bra och Johanna var sååå vacker!! Go Island!! Men Norge var lite charmig med efter några lyssningar...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0