Fullt upp

Japp, det är det verkligen nu. Började med upplärning inför sommarjobbet på heltid i måndags och har gått upp, för mig, omänskligt tidigt :-P Mycket nytt att lära, väldigt trött i fötterna blir man av att stå hela dagarna... men det är kul och trevlig personal. Igår var jag dock som en zombie när jag kom hem vid 16 efter att ha gått upp 05.45.. Satt i soffan som i en dimma. Det tar väl ett tag innan man vänjer sig...

Idag har jag lunchat med en gammal klasskamrat från mellan-/högstadiet som jag inte träffat på 10 år (!!!) Det var väldigt roligt att prata gamla minnen och höra hur hon haft det. Tur man har face book ;)

Imorn jobbar jag em men ingen sovmorgon då heller inte, tvättkorgen är för full och hemtentan ska göras :-S Får vänta tills lördag med att sova ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0