Blondin och hundvakt

Nu är det ju snart sommar och då betyder det ju ljusare hår, i alla fall enligt de senaste årens tradition :)

Helt klart nöjd.


Och nu har vi fått hund. Fast bara till låns medan Jenny & Stefan är i Kroatien. Men han är såå söt :) Vi ska ta en långpromenad senare bort till Himmelstalund när Niclas kommer hem från jobbet. De har lika mycket spring i benen båda två och N blir också som en tvååring när han busar med Lexus så de kan få springa runt tillsammans. Min hosta har inte gett med sig än...

Ursäkta den suddiga kvalitén men Lexus låg inte stilla ;)


Kära Anna fyllde 29 igår och jag tillverkade såklart ett födelsedagskort, som jag blev rätt nöjd med. Så här blev det:



Nu blir det semifinal 2 ikväll med. Heja Danmark och Norge!

(Förövrigt kan jag informera om att Änglar & Demoner absolut inte är lika bra som boken, den är tom. omgjord på vissa ställen mot slutet (dock tycker jag ni ska se filmen ändå!) men för den som inte läst boken innan är det garanterat 2 spännande timmar!)

Kommentarer
Postat av: A-B

Vad trist att filmen inte var lika bra som boken. Men å andra sidan, hade jag väl inte förväntat mig det heller. Ska väl försöka komma iväg och se den iallafall. Trevligt med hundsällskap, då måste man ju ta sig ut på promenader.

2009-05-14 @ 19:28:50
Postat av: Peter Andersson

Najs! =) Nu är hela Norden med i Finalen! Då hoppas vi på många poäng från våra grannar! =) Kram på dig!

2009-05-15 @ 17:32:12
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0