Vi hade i alla fall tur med vädret...

... får man väl ändå säga angående midsommar i år! :) Solen lyste faktiskt för det mesta ute på landet vid Arkösund där vi, som vanligt, firade midsommar med Peters familj och vänner. 15 personer var vi detta år och det blev både sill och potäter, blomplockning, midsommarstångstillverkning, kubbspelande, grillning och promenader. Framåt sen kväll kom några regnstänk och midsommardagen inleddes med regn, när Niclas och jag tog en långpromenad på grusvägar bland hus och lador. Iförda regnjacka såklart :)

Hela veckan ska bli fin, så vitt jag vet, och igår var solen också framme. Vi inledde söndagen med en promenad runt strömmen, förbi loppmarknaden i Himmelstalund, och sen åkte vi ut till Mårängen i Skärblacka för att sola/bada/spela badminton & volleyboll men när vi kom dit gick solen naturligtvis i moln så vi spelade volleyboll bara... (badmintonen var just det - bad... Köpta för en billig slant på Netto så det var väl vad man kunde vänta sig ;) )

Igår bokade jag också bussen upp till Anna nästa torsdag, vi ska ut och skaka om dansgolven i Stockholm ordentligt. Ska bli SÅÅÅÅ kul!! :-D Tjoho!!

Och ikväll börjar jag jobba "på riktigt". Heltid natt, alla jämna veckor i sommar, 7 dagar i veckan. Ska bli kul men lite nervöst inför första kvällen... :-P Nu ska jag ut och lägga mig i solen!

Här följer lite somriga kort från midsommar.




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ju ut som om ni haft en trevlig midsommar!

2009-06-22 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0