Hemtentan utbytt mot halsont

Jaha då var marknadsföringen över och hemtentan inskickad. Bara betyget kvar, inget mer pluggande denna termin. Tyvärr är nu hemtentan utbytt mot halsont. Tror jag blir galen, var ju sjuk i över en månad för bara 2,3 veckor sen.. *suck*  Hoppas verkligen det går över. På fredag är det linedance på Hagatorget i Söderköping så då ska jag dit med Jenny och sen hem till henne och kolla det nya huset som jag inte sett än.. Så då gäller det att hålla sig frisk.

Tredje veckan nu på jobbet. Har lärt mig mycket och får beröm av chefen i princip varje dag :)  ´
Imorn är första "dagen" då jag jobbar natt. Ska bli spännande...

*host* 

Kommentarer
Postat av: A-B

Hoppas din onda hals snabbt blir bättre. Inte kul alls! Lycka till med första natten på jobbet, och se till att hålla dig vaken :-)

2009-06-10 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0