Vaccinationssjuk

Det tog bara 5 min igår från det att jag kom in på vårdcentralen och ställe mig i vaccinationskön tills jag var ute igen och vaccinerad. Skönt att man slapp vänta.

Pluggar dock med vetekudde över nacken idag.. Är öm i armen och på sidan av nacken. Lite småhängig.. Ska ta en promenad om några timmar annars tänker jag mest hålla mig inne och lugn idag. Tur att jag inte jobbar förrän på torsdag... Men jag planerade ju in det så men flit... Det brukar väl hålla i sig ett par dagar sen släpper det förhoppningsvis...

Ska pyssla lite med mitt broderi kanske när jag ändå ska ta det lugnt :)

Imorn bitti ska jag dock på möte på kommunen ang. praktiken i vår men förhoppningsvis är det lite bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0