Dags att ställa sig i vaccinationskö

Så var helgen och 2:a advent över. Fort gick det. Helgen var trevlig i stora drag. Sista distansträffen för denna termin i fredags och på kvällen åt vi pizza, förfestade och sen gick vi till Grodan på Sveavägen. Var dock en puckad vakt som låtsades att han först inte hittade oss alla på gratis-inträde-listan (så att han fördröjde insläppet och vi var tvungna att betala inträde) och sen väl inne visade sig vara ett uteställe mellan affärerna i ett varuhus helt enkelt.. Så fick fick göra ett spontant dansgolv i fullt dagsljus typ. Men musiken var jättebra iaf!

Nu ska jag snart åka och ställa mig i vaccinationskön på Sandbyhov. De öppnar kl 14 och man har ju hört massor om alla timlånga köer så därför tänkte jag passa på att gå när de flesta andra fortf. är på jobbet.. Vi får väl se hur länge jag får vänta.

Ska plugga lite löneadministration och Hogia också. Funderar på om jag ska klara av lite julklappsbestyr nu i em eller imorn.. men det blir kanske imorn..

Förra söndagen var vi ju på dop i Västervik och Niclas fick i uppdrag att fota med Mickes systemkamera, så vi passade på att ta några bilder på mig i min fina klänning :) Några blev bra.. En del annat smått  och gott också..












storasyster




dagens huvudrollsinnehavare



syster och bror



kusinen med de stora ögonen i pappas knä :)




J efter dopakten glad i hågen :)




farbror N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0