Inte mycket...

händer det nu... Dagarna denna vecka kommer nog gå långsamt, väldigt vad det känns ensamt hemma..  :-S Då känns varje minut mer helt enkelt... Imorn, hmm idag onsdag (knepigt det där med att jobba natt!) blir dock förhoppningsvis trevligt med lite linedance i kanalhamnen i Söderköping på kvällen.. Om mina vänner från Linköping ska dit så åker jag dit med några timmar innan jobbet. Från början skulle jag åkt till kanaldansen med Jenny men hon ska ha middag hemma i deras hus istället. Jag får väl alla fall gratulera på födelsedagen, vännen, om du läser detta! :)

Pratade ett tag med Niclas på msn för någon timme sen.. kändes bra. Jag blir ju så nyfiken och rastlös av att inte veta vad som händer, vad han ser och upplever så det är alldeles tokigt :)

Promenerade förresten runt strömmen idag med min bror. Vi såg flera söta möss/råttor som kilade över promenadstigen längs strömmen och ner i hål och stubbar.. Så söta :)


Bara några timmar kvar nu sen hem och sova.


Kommentarer
Postat av: A-B

Å, vad läskigt med möss och råttor!!!!!! Då vet man vart man INTE ska gå iallafall. Tur att inte jag var med.

2009-08-07 @ 08:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0