Vårdcentralbesök och tvättstuga

Ja det är i stort vad dagen bestått av. Och lite marknadsföringsdiskussioner.

Läkaren trodde inte det var laktosintolerans i alla fall så jag kunde börja äta mjölk igen tyckte han. Om man får laktosintolerans i samband med att tarmbakterierna inte är som de ska brukar det alltid gå över sade han, om det inte är genetiskt betingat. Och det är det inte i min släkt. Och allt började ju dessutom efter magsjukan i januari, inte innan... De tog blodprover och jag ska lämna ett prov imorn för undersökning för att se så det inte är salmonella. På sätt och vis vore det skönt om de hittade något som man kunde få medicin för och det blev bra.. Men samtidigt visst, så är det ju skönt om det inte är något också.. Viktökningen förklarade han, precis som jag, med muskelökning (på armarna) sedan jag började träna mycket.. Tänk om det hade varit musklerna som växt sig större på magen istället för själva magen, tycker jag blir större för var dag.. (och nej, jag är inte gravid) Suck. Jaja, time will tell. Får väl köpa större byxor annars.

Har sprungit upp och ner mellan tvättstugan och datorn mest hela dagen och nu kom jag precis hem från träningen och ska ta en dusch innan jag sätter mig i soffan för att se starten av "Inför Eurovision Song Contest". Niclas vägrar visst se det men för mig är det tradition *le*

Och snart är det fredag... *le*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0