Valborg och förkylning

Så var det valborgsmässoafton. Och jag är lite krasslig. Den där förkylningen som försökt bryta sig igenom mitt imunnförsvar har tillslut lyckats så det är bara att kurera sig.. Är bjuden på fest på lördag men vet inte om jag orkar att gå... Är lite sliten efter helgen och nuvarande förkylning. Kanske blir det Småland & landsbygden istället, en bra plats att njuta av solen och ta igen sig på...

Ingen i stan kunde visst ses ikväll men så hittade Niclas visst två kandidater till grillning  :) Och Irene skulle visst till stan med iaf...

Ute skiner solen men jag tror jag ska ligga här i soffan och njuta av solen i helgen istället.
Nu ska vi se om det finns någon "färdigmat" i frysen och någon meningslös serie på typ 3:an.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0