Ki-box och Amsterdam-nostalgi

Ikväll får jag äntligen träna ki-box då Annika kommer hem tidigt från jobbet. Jippie! Det var alldeles för länge sen! Denna vecka blev dessutom en gång för lite träning då det var helg i måndags och vi spenderade kvällen kubbspelandes med goda vänner istället för i gymet.. Överger då springandet idag, får ta en gång nästa vecka istället. Vårruset är ju inte riktigt än ändå.. Vi letar förresten efter 2 eller 3 personer till som vill vara med i vårt lag så vi får en picknick-korg i mål :) Den 28maj springer vi, intresserad kan höra av sig till mig ;)

Igår hade jag en deprimerad dag men mådde mycket bättre när jag pratat med Anna om Amsterdam, dans och om nästa helg. Minnena från Amsterdam Dance Event kan man leva länge på och det måste vi definitivt göra om...  Åh vad det ska bli kul nästa helg, har väntat hela våren på att få gå på Bounce och att ge mig ut på dansgolvet igen!!!  :-D Med det dessutom underbaraste danssällskap man kan ha :-P

Nu borde jag väl orka igenom marknadsföringen idag också när jag har något att ladda för till ikväll...


Nedan lite nostalgi från ADE 2008:

Anna och jag första kvällen på Club Home



Jag & Anna med underbara Stonebridge och Lil-Joey på Club Rain



Press-foto på oss från Club Rain :) (www.wakingupinamsterdam.com)



Jag och fotografen från www.wakingupinamsterdam.com



Sista kvällen med Hed Kandi på Hotel Arena

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Ah! Hed Candi! Härligt härligt! De är grymma! Fin blogg! =) Kramen!

2009-04-16 @ 10:06:00
URL: http://nkyu.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ett annat år följer jag med på vårruset =)kramar

2009-04-16 @ 15:41:13
Postat av: Lollo

Åh en till anonym besökare, Annika? ;)

2009-04-17 @ 10:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0