Helg med ki, färska frallor, tjejkväll och Busfabriken

Så var det fredag. Har arbetat hela veckan med en diskussionsuppgift till marknadsföringen, som precis blev klar äntligen. Skönt. Igår blev det ki-box, lika härligt och jobbigt som vanligt! Igår bokade vi också bussbiljetterna till Stockholm och jag, min klant, lyckades boka Linneas biljett på rätt buss men min på fel buss så nu ska jag strax ringa Swebus och böna och be att de flyttar mig från fel buss till rätt buss..

Om en timme är det dags för veckans roligaste pass, ki! Funderar starkt på att överge pluggandet i eftermiddag och istället ägna tid åt min assistent i köket och tillverka lite färska frallor... Ikväll ser jag fram emot tjejkväll med Annika och Jennie. Jennie har tyvärr ögoninflammation så det blir ingen utgång men jag får lugnt och sansat vänta tills nästa helg då jag sagt till Anna att jag kommer dö på dansgolvet :-P En tjejig film ska vi nog kunna skrapa ihop i alla fall och kanske en pizza från Maestro. Gottgottigottgott.

På söndag kommer Niclas föräldrar och bror med familj till stan för att leka på Busfabriken så då är det bara att ta på sig oömma kläder och förbereda sig på minst 3 timmars lek! Fem ogravida vuxna och en gravid ska väl klara av att underhålla två barn får vi hoppas. Tur att vuxna går in gratis :-P

Åsså bara måste jag ju skryta med att jag fick slutbetyget i externredovisning igår och var 4:e bästa av 120 personer! ;)


Kommentarer
Postat av: A-B

Grattis till fjärdeplatsen!Det var ju verkligen kul!

Vi ses imorgon.

2009-04-17 @ 12:34:40
Postat av: Peter Andersson

Åh! Grattis till en bra placering! Och vilken härlig helg du verkar få! Kram på dig!

2009-04-17 @ 17:01:23
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0