Da´n före doppareda´n

Japp så känns det. Äntligen har det blivit dags att imorgon åka upp till Stockholm och Anna & Charlie. SOM jag längtat!! Det ska bli toppenväder också, härligt! Imorn kväll blir det pizza och sen utgång. På lördag blir det världens godaste kladdkaka på ett litet mysigt café i Gamla Stan, på torget där julmarknaden brukar vara. Har inte sett större serverad kladdkakebit eller smakat godare. Och jag brukar inte vara så mycket för fika.. *slurp* På lördag blir det sen Bounce på kvällen och utgång. Vi har ännu inte hittat något ställe för lördagen. Det är inte lätt minsann när en i sällskapet är 18. Men ärlighet och att vara ute i god tid och prata med vakterna brukar nästan alltid funka enligt min och Annas erfarenhet :-P

Nu har jag precis betalat räkningar och ska ner en kortis till stan för några småärenden. Sen blir det packning resten av dagen innan ki-boxen ikväll. Man tränar ju i par och både Annika och Jennie skulle dit så vi blev en för mycket. Och tänka sig! Jag lyckades övertala Peter att följa med, hör och häpna! Jag vet inte hur det gick till... Vi som tjatat så dan´t på att han ska följa med.. Så sen är det bara Niclas kvar.. Impossible mission.
 
Och som vanligt är den stora frågan VAD man ska ha på sig i helgen. Alltid samma problem. Jobbigt att vara tjej..  :-P Så i stil med Carries datorinlägg i Sex and the city blir dagens I-landsproblem;

"Ska en kvinna någonsin lyckas packa efter väskans storlek?"

Kommentarer
Postat av: A-B

Hoppas att du får en riktigt trevlig helg i Stockholm. Ha det bra!

2009-04-23 @ 13:19:16
Postat av: Lollo

Tack tack A-B!

2009-04-23 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0